FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Forum RPG Strona Główna
»
Dyskusje
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
AlbaN
Wysłany: Śro 18:40, 27 Gru 2006 Temat postu: [WFRP] Szkółka walki
Wypisze kilka podstawowych terminów dotyczących walki, zastosowanie uproszczenia itp :)
Do rzeczy: "
Modyfikatory walki
+ 30 Atakując zaskoczoną postać
+ 20 atak 3vs1 i atak ogłuszonych postaci
+ 10 atak 2vs1 i w leżących
0
- 10 atak w pozycji leżącej, walka w błocie, padającym śniegu deszczu
- 20 trafienie w punkt, unikanie leżąc
- 30 walka w głębokim śniegu, parowanie ciosu giganta"
Broń parująca - z taka zdolnoscia daje mozliwosc łatwiejszego parowania o +10, sa to tarcza puklerz lewak i temu podobne.
Ponizszych zdolnosci nie mozna sumowac typu Wycelowana Szarża :)
"Atak agresywny"
- (2 akcje - runda) w swojej rundzie zadaje sie 1 cios z modyfikatorem +20 w tej samej rundzie nie mozna zadac wicej ciosów ani parowac ani unikac
Przydatnosc : Dobijanie rannych przeciników takich koło 0-3 pkt życia :) lub jak ktos chce miec pewnosc ze trafi nie zwracajac uwagi na włane bezpieczenstwo
"Atak ostrożny"
- (2 akcje - runda) zmiejszajac szanse o -10 do WW dostajemy +10 do parowania i unikania nastepnej rundzie
Przydatność: jak mamy duzo WW albo zrecznosci i walczymy z ciezkim przeciwnikiem, lub dla osoby przyjmujacej ciosy przy walce 2vs1, cudo jesli mamy tarcze w reku lub inna bron parujaca bo dostajemy +20 :)
Wycelowanie
- (akcja - poł rundy) pozwala na zadanie ciosu lub wystrzelenie bardziej dokładnie +10 do testu ww lub us
Przydatnosc: jesli liczy sie jakosc nie ilosc :) albo cos podobnego. Przy zdolnosci strzał mierzony US zwiekszamy o +20 - dobre na poczatku walki kiedy zaczynamy od przycelowania bronia i oddania celnego strzału z NP kuszy (siła 4 +k10)
Szarża
- (2 akcje -runda) poswiecamy cała runde na rozpedzenie sie, przy czymostatnie 4 metry przed celem musimy przebyc w linii prostej zadajemy wtedy cios +10 do WW
Przydatnosc: PIERWSZA runda walki :) przy atakowaniu kopią, ogulnie przydatne do atakowania :)
Finta
- (akcja - poł rundy) wykonujemy test sporny na WW z przeciwnikiem, jesli wygramy to naszego ciosu nie mozna sparowac ani uniknąc. Po zadeklarowanej Fincie musi nastapic atak jesli nie to bonus przepada
Przydatnosc: jesli walczymy ze złodziejami, wprawnymi szermierzami, takimi co maja uniki rozwiniete, i sporo zrecznosci a nieduzo WW :)
Forum Forum RPG Strona Główna
»
Dyskusje
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Warhammer II ed -Ścieżki Przeklętych
----------------
Dramatis Personae
Dziennik
Atlas Starego Świata
WFRP - play by forum
WFB
Warhammer Fantasy Battle
----------------
Army Fluff
Battle Reports
Dungeons & Dragons 3.0
----------------
Ogłoszenia Parafialne
Hall of Fame
Dziennik
D20 Modern
----------------
d20 Modern -play by forum
Akcja
Zew Cthulhu
----------------
Dramatis Personae
Fabuła
Scenografia
Antykwariat
Battlefleet Gothic
----------------
The War of Belis Corona
Ogólne
----------------
Ogłoszenia
Dyskusje
Offtopic
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin